RECENZE: Aleš Kalina – Emoční rovnice – Odhalte svůj zdrojový kód

Emoční rovnice? Vzorce chování?

Další velké téma a k němu moc zajímavá knížka pana Kaliny. Pokud se nad tím aspoň občas zamýšlíte, rozhodně doporučuji si knížku přečíst – velmi zajímavým způsobem tu pan Kalina vysvětluje, jak tyto vzorce vznikají, jak fungují, a jak nám jimi vytvořený software řídí život (vlastně i navzdory naší vědomé vůli). Pokud vám toto téma nic neříká, tak snad to mohu zjednodušit, že to vysvětluje například to, proč se pesimistům pořád dějí nějaké nesnáze a optimisté jsou šťastnější (ale toto je samozřejmě velice, velice hrubá zkratka, která se moc nelíbí ani mě, ale nic lepšího teď nevyplodím).

Líbilo by se mi, kdyby tu bylo více ke způsobu, jak se vzorců zbavit, ale přesto pro mě osobně měla kniha velký význam – přišla ke mně ve chvíli, kdy jsem byla schopna dost dobře porozumět tomu, o čem pojednává, jelikož se vymazávání podobných vzorců už delší dobou věnuju. A je to skutečně life-changer! I když je to těžké a chce to hlavně hodně trpělivosti a laskavosti k sobě samému…

S láskou

s

Kalina

Zanechat Odpověď

