RECENZE: Heidi Sawyer – Intuitivní lidé

Nedávnou jsem si koupila tuto knihu –

poslední dobou je pro mne víra v sebe (resp. její absence :-)) a intiuce velké téma. Zatím si s tím nevím úplně moc rady, takže se uchyluji k obvyklým metodám (s rozličnou účinností :-)), a to ke čtení… A rozhodně mi pomohla. Úplně mi sice autorčin styl nesedl, ale kniha dává mnoho zajímavých informací a námětů k zamyšlení, a to nejen stran ituice.

V některých věcech sice s autorkou nesouhlasím (například mnohé charakteristiky instuitivních lidí, které uvádí, považuji pouze za naučené vzorce chování), ale celkově vzato jsem se v mnoha věcech našla a řekneme, že mi přinejmenším kniha pomohla se v tom mém hledání trochu více uklidnit, a to zejména jednoho zvlášť rozháraného podzimního dopoledne…

Edit 26.4.2016: Ovšem teď i zpětně viděno zase nemůžu říct, že by to byla nějak výjimečná kniha, bez níž nemůžu být… Čtu na toto téma mnoho různých věcí, a jsou autoři, s nimiž souzním mnohem více…

S láskou

s

Intuitivní_lidé

Zanechat Odpověď

