RECENZE: Nancy Bardacke: Mindful Birthing – Training the Mind, Body, and Heart for Childbirth and Beyond

Už jsem to psala – jsem typ, který se rád na nové věci připravuje tak, že si o nich čte :-) No a poslední dobou, ačkoli se zatím v bezprostřední budoucnosti nechystám těhotnět, mě ovšem tato témata začala oslovovat, a to tím, že jsem četla různé články o tom, co všechno se může pokazit (!). Tedy něco, co je naprostá pitomost, protože jak mi nedávno řekla moje moudrá přítelkyně Mirka „pokud se něčeho bojíš, tak pokud to někdy v životě půjde jen trochu okolo, tak to na tebe skočí“. Takže jsem došla k vnitřnímu přesvědčení, že je potřeba skončit se strachy, které se váží k těhotenství, porodu a dalším věcem a v rámci svého pátrání jsem narazila na tuto úžasnou knihu!

Téma „bdělé přítomnosti“ (mindfulness) a mnoho dalšího z buddhistické tradice mi je již delší dobu blízké a zde je čirá esence toho všeho. Kniha sice cílí na nastávající rodiče, ale i kdyby si ji četl někdo, kdo zrovna děti řešit nepotřebuje, je nesmírně laskavá, a velice inspirativní – a to nejen z pohledu mých strachů v souvislosti s těhotenstvím, ale na meditační praxi obecně…

S láskou

s

Mindful_birthing

Zanechat Odpověď

