Úvaha nad tématem ženského orgasmu

Hned na začátku chci uvést, že tento příspěvek bude o sexu a o ženském orgasmu zvláště. Považuju sex za něco normálního, co všichni dělají, a nechápu, proč je někdy takový problém o něm normálně a rozumně mluvit. Já s tím tedy problém nemám, takže v tomto duchu očekávejte další text :-)

K této úvaze mě inspiroval tento článek americké paleobloggerky Stefani Ruper (Paleo for Women) – tématu sexu a ženského orgasmu se čas od času věnuje a já s ní zkrátka souhlasím. Je svá, má americký způsob psaní, ale to, co píše, do značné míry odráží i můj názor na věc.

Když otevřete jakýkoli ženský magazín či jiné oddechové médium, a nachází se v něm článek o sexu a o dosahování orgasmu, naprosto běžně se v něm dozvíte, že ženské tělo je komplexní, funguje jinak než tělo mužské a že dosahování orgasmu pro ženy je věda. Když už se nějaký ten orgasmus podaří, je to většinou důsledek jiné stimulace než styku samotného, a to vás, milé dámy vlastně nemusí zneklidňovat, neboť orgasmu při styku jako takovém dosáhne jen malé procento žen, že ano. Tedy alespoň tak to většinou píšou. Být tohle blog v angličtině, tak bych to okomentovala slovem „bullshit“. Ale jelikož jsme v češtině, použiju jadrnější „houby s voctem“! :-)

Podle mě je to všechno zkrátka velká blbost. Nemyslím si, že by se mužské tělo od ženského až tolik lišilo (tím samozřejmě nemám na mysli rozdíly na první pohled zřejmé, jde mi spíše o podstatu). Podle mě je ženské tělo schopné dosahovat orgasmu stejně tak jako tělo mužské. To, že existuje určité procento žen, které dosahují orgasmu i při styku samotném, je toho jen důkazem a inspirací pro nás všechny, které jsme toho zatím nedosáhly. Ano, nestydím se to přiznat, zatím jsem to nezažila, ale jsem přesvědčená, že je jen otázkou času, než se to podaří.

A co na to má vliv? Milion faktorů – a z nich (nejspíš až na nějaké výjimečné případy), jsou podle mě všechny v hlavě. Jak bychom těch orgasmů mohly dosahovat snadno, když do nás celý život média a společnost hustí předsudky stran toho, jak bychom přitom měly vypadat, co bychom měly mít na sobě, jak bychom se měly tvářit, co cítit, jak bychom se měly věnovat svému partnerovi a jak bychom měly přijmout za normální, že ženský orgasmus je kompelxní a složitý a prostě to dá moc práce. Zatímco mužům to jde snadno. Podle mě je to zkrátka pitomost. To, že nám to nejde, je důsledek našich vlastních vnitřních přesvědčení (která klidně mohou vést i k nevhodnému výběru partnera, například).

Hodně jsem četla i knihy Davida Deidy, a jestli je znáte, tak znáte také jeho teorie o tom, jak jsou v dnešní době muži málo přítomní a ženy málo odevzdané, a jak se ženy mohou plně odevzdat mužům, kterým důvěřují a tak všelijak podobně. I tohle má podle mě na to všechno vliv – jednak se máme pořád po kontrolou, dále máme v hlavně spoustu přesvědčení o tom, jací by ti muži měli nebo neměli být, a kterému můžeme nebo nemůžeme důvěřovat a proč, a taky nás ta stejná média krmí podprahově tím, jak mužský orgasmus je snadnější a vlastně primární. Nesouhlasím s tím. Podle mě každý muž touží po tom, aby svoji partnerku k orgasmu přivedl. A žádný orgasmus není primární a žádný orgasmus není složitý nebo moc pracný. Všechny jsou rovnocenné. O ten orgasmus samotný  nakonec vlastně až tolik nejde (někdy sem možná přidám i úvahu o tom, jak jsme na něj zbytečně moc zaměření a tím nám uniká spousta nádherných chvil v okamžicích „bez orgasmu“, ale o tom jindy).

Milé dámy, jsme stejně tak schopny dosáhnout orgasmu jako muži. Naše tělo není složité a dosáhnout orgasmu není „těžší“ než u mužů. To jen my jsme tomu uvěřily. Je na čase s tím přestat. Zbavit se těch nepravdivých omezení v hlavě, najít si milujícího partnera, kterému můžeme věřit a …teď ta nejpříjemnější část :-)… trénovat a zkoušet, bez tlaku, bez očekávání, s tím, že jednou (a tomu věřím stoprocentně) se to prostě stane!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

