Jak jsem se seznamovala na seznamce – část 1. – Úvod

Považuju za potřebné hned na začátku uvést, že na seznamce jsem se nejen seznamovala, ale nakonec také skutečně seznámila, a to s Radimem, mužem, kterého miluju a díky kterému dnes děkuju osudu za všechny zákruty, kterými mě vedl, aby mě přivedl až k němu.

Ale nepředbíhejme…

Někdy na jaře roku 2014 jsem se jednomu mladému muži vyznala, že bych s ním ráda měla něco víc, než jen přátelský vztah. Byl to gentleman, tak mě odmítl velmi zdvořile :-) Jelikož však ve mně v té době narůstal intenzivní pocit, že už bych opravdu nějaký ten vztah chtěla, a jelikož jsem při svém běžném způsobu života nepotkávala téměř žádné muže mého věku, tím méně svobodné a vztahuchtivé, rozhodla jsem se přihlásit na seznamku a zkusit to tam.

Dnes, o rok a půl později, můžu konstatovat, že to byla jízda. Bylo to období hledání, nejen partnera, ale sebe sama. Přiznávám, že byla období, kdy to bylo nesmírně vyčerpávající, náročné, stresující… a současně nesmírně poučné. Zpětně viděno jsem všechny ty bolestné zkušenosti potřebovala… Aby to bylo lépe srozumitelné, musím doplnit, že jsem ve svém životě před Radimem neměla žádný vztah. Bylo mi 32 a byla jsem celý život singl. Na základě mnoha různých životních peripetií, pro které bude prostor možná v nějakém jiném textu, jsem se ocitla v situaci, kdy se z uzavřené bytosti s bytelnou zdí okolo srdce stalo stvoření se srdcem otevřeným, plným lásky, které celým svým bytím toužilo všecky krásy světa (a drobné radosti :-)) s někým sdílet.

Až do chvíle, kdy jsem odpověděla na první inzerát, jsem neměla v této oblasti žádné zkušenosti. Nevěřila jsem si, nevěřila jsem tomu, že bych se někomu mohla líbit, že by o mě někdo mohl vážně stát, zvlášť když jsem tak divná – zajímám se o vnitřní svět, jsem spíš introvert, hodně čtu, jím paleo, medituju a tak podobně. A ještě mám dvě vysoké školy (což je skutečnost, o které mě dřív všechna média přesvědčovala, že mužům vadí, jelikož se pak vedle mě mohou cítit méněcenní).

Takže s hlavou plnou předsudků a prakticky bez sebedůvěry co se týče vlastní hodnoty v mezilidských vztazích, jsem se do toho pustila. A o tom, jak mi to šlo, co jsem dělala špatně, a jak to na seznamce i ve vztazích obecně vlastně chodí, bude tento seriál. Zatím netuším, jak bude dlouhý, ale mé zkušenosti jsou rozsáhlé a je škoda se o ně nepodělit.

Ale abyste nebyli moc napnutí, tak vám prozradím pointu: úspěšně se seznámit na seznamce je možné. A vlastně to možná není ani až tak složité. Jen to chce vědět alespoň trochu kdo jste vy, a co chcete. Zní to prostě. Ale cesta k tomu, alespoň u mě, byla klikatá.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

