Tip na článek: 10 lekcí o štěstí, které by se měly učit zvláště dívky

Na mém oblíbeném webu je zase krásný článek. Jmenuje se „10 lekcí o štěstí, které bychom měli učit dívky„, od Valorie Burton. Článek je v angličtině a je psán způsobem odpovídajícím americké mentalitě, ale je opět moc krásný a mnohé z těch lekcí mě inspirují. A bylo by fajn, kdyby mě je někdo naučil už když jsem byla malá a nemusela jsem je teď tak složitě objevovat sama :-)

Zejména tedy body 5 a 6 mi přijdou skvělé, a speciálně bod 6 je úplně úúúha! Je to taková pravda! Proč to neumíme? Začnu se nad tím víc zamýšlet a uvědomovat… a přestanu to dělat… určitě to znáte – takové to – určitě to nebude dobré, to nezvládnu, nejspíš to spálím, v těch šatech vypadám divně, jsem pitomá, nemám orientační smysl a tak podobně… doplňte si samy/sami :-))

Takže ty lekce zní:

  1. Neplánuj kariéru, plánuj svůj život.
  2. Nikdo, kdo se objeví na obálce časopisu, tak ve skutečnosti nevypadá.
  3. Máš své životní poslání. Tvým úkolem je objevit ho a žít.
  4. Je v pořádku neuspět. Litovat budeš spíš toho, žes to ani nezkusila.
  5. „Muž, který do Tebe není šíleně zamilovaný, není ten pravý.“ – Pearl Cleage
  6. Neříkej o sobě nic, co nechceš, aby byla pravda.
  7. Nevydávej peníze za věci, ale za zážitky.
  8. Raději se svojí rodinou víc mluv, než abys jim psala maily nebo smsky.
  9. Naslouchej tomu tichému, drobnému hlasu uvnitř.
  10. Hraj si!

 

Hmm…. Všecko bych podepsala :-)

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

