Smrt z vyděšení

Můj otec vždycky říkal, že nejhorší je smrt z vyděšení. Je to samozřejmě pravda, ale odnaučte se to! Mně to teda jde dost pomalu a dneska jsem zažila další krásný ukázkový příklad toho, jak si mnoho trápení vyrábíme sami svými očekáváními…

Řešíme v práci jeden poměrně zapeklitý případ – jde o hodně peněz, taky o dobré vztahy, máslo na hlavě mají obě strany, a kolegové už dlouho různě jednají a jednají a nikam to nevedlo. Minulý týden proběhlo ještě jedno jednání za mé účasti, kde jsem se snažila prosadit svůj přístup v duchu „čo bolo, to bolo… pojďme se přestat bavit o tom, kdo to zavinil, a raději řešme, jak to napravit“. Za protistranu se jednání účastnil pan V.

Dnes mi volal jeden z kolegů, že na mě chce pan V. kontakt a jestli mi ho může dát. To bylo někdy kolem jedenácté… a safriš, říkala jsem si, co se asi děje, co asi bude chtít… v hlavě se mi rozjel myšlenkový kolotoč, ačkoli jsem si ho velmi dobře uvědomovala a snažila se nad to povznést, jen to všechno pozorovat a nenechat se tím ovlivnit… ale nešlo to, očekávání problému bylo silnější.

Pan V. se skutečně ozval, asi kolem druhé. „Dobrý den, já jsem pan V., my jsme společně před pár dny jednali, já volám, protože Vám chci poděkovat za Váš vstřícný přístup. Je vidět, že máte zkušenosti, když jste dokázala jednání směřovat tak, abychom se nezaobírali minulostí a snažili se všechno vyřešit. Tak jsem Vám za to chtěl poděkovat a popřát pěkný víkend.

Páni :-) Problém tím vyřešen není, může to dopadnout pořád všelijak, ale to není podstatné, nějak se to nakonec jistě vyřeší… Ovšem veškerá energie vyplýtvaná na očekávání toho, o čem ten hovor bude, byla zcela zbytečná. Musím se to už konečně odnaučit dělat! Nevíte někdo, jak? :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

