11 věcí, které dělá můj muž, a které miluju – II.


V tomto textu zde jsem se inspirovala článkem z mindbodygreen, kde jeden manžel vypočítával, čím vším se snaží docílit, aby jeho žena byla šťastná – a všechno to byly krásné a důležité, dalo by se skoro říct „velké“ věci. V tomto článku chci popsat jiných jedenáct věcí – každodenní maličkosti, moje drobné radosti, které si ve vztahu s Radimem užívám :-)

Takže moje jedenáctka drobných radostí:

  1. když se na mě Radim ráno hned po probuzení usměje
  2. když mě ještě ráno v posteli obejme a přitiskne mě k sobě
  3. když mu u jídla můžu dát svoji nohu na jeho nohu
  4. když mě po milování hladí na hlavě
  5. když pochválí, co jsem uvařila
  6. když stojí na mé straně, když musím hájit svůj způsob stravování nebo jiné ze svých divností
  7. to, jak snáší, že mě všechno dojímá a tudíž pořád pláču, a to, že mě při tom prostě obejme a je se mnou
  8. když spolu mluvíme o budoucnosti
  9. když spolu mluvíme o… o čemkoli, o všem
  10. to, jak mě hladí špičkou nosu
  11. to, když jsme prostě spolu :-)
  12. když mě při usínání drží za ruku

A hele… už je jich dvanáct :-) Rozhodně jsem tím nevyčerpala všechno. Ale chtěla jsem zmínit aspoň něco :-) Je toho mnohem, mnohem, mnohem, mnohem, mnohem víc. You get the idea :-)

 

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

