11 věcí, které na Soni miluju

V reakci na tento Sonin text cítím potřebu oplatit podobnou mincí, aneb mých 11 + 1 drobných radostí:

Soni, miluju když

  • se mě zeptáš: „Můžu pro Tebe něco udělat?“ pokaždé, když vidíš, že mě něco trápí
  • se na mě tak krásně směješ
  • vstaneš nahá z postele
  • zvoláš: „Jupíí!“
  • se ke mně tulíš pod peřinou
  • mě rozesměješ
  • se nade mě skloníš a dáš mi pusu
  • se vedle Tebe probudím
  • mi položíš hlavu na rameno, když vedle sebe sedíme
  • kuchtíš
  • mi napíšeš milou SMS
  • se milujeme, Ty na mě sedíš a vztyčíš se
Zanechat Odpověď

