I špatná rozhodnutí nás mohou přivést na správné místo…

unknown-author-wrong-choices-right-places-2s8h.jpg

2 komentáře: „I špatná rozhodnutí nás mohou přivést na správné místo…

  1. Špatné rozhodnutí nejít spát, ikdyž už jsem pěkně grogy a místo toho ještě trochu brouzdat internetem, mě přivedlo k tomuto pěknému citátu! :)
    Díky! Myslím, že se přiřadí k mému oblíbenému citátu neznámého autora:
    „Malé radosti, taky radosti!“

    Citáty jsou jednou z těch správných výživ pro duši, přinejmenším pro tu moji! Co myslíš(te)?

    https://dusevnizdravi.wordpress.com/2016/03/18/spravna-vyziva-duse/

    To se mi líbí

    1. Ono se totiž většinou nakonec ukáže, že vlastně nic jako špatné rozhodnutí neexistuje… bohužel člověku to dojde až když se ohlíží zpátky :-) Mně například citáty hodně pomáhají. Když narazím na nějaký, který se týká toho, co právě řeším, mám pak pocit, že jsem mimo o něco méně :-) Děkujeme! Soňa

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

