Sedm věcí I.

Poslední dobou čtu různé články o tom, jak ke štěstí napomáhá také to, když si člověk uvědomí, co všechno úžasného má v životě a za co může být vděčný. Tak jsem si řekla, že to taky zkusím, a že zkusím vymyslet sedm věcí, za které jsem tento týden vděčná.

Dnes je čtvrtek 10.3., tak to vezmu od minulého čtvrtka. Za co jsem vděčná:

 

1. Za včerejší večer (Radim ví :-))

2. Za sobotní překrásný výlet do přírody – původně plánovaných 30 km jsme sice nepokořili a nožičky bolely, ale jinak to nemělo chybu a jsem odhodlaná pokračovat v tréninku tak, abych těch 30 km brzy dala!

3. Za úterní relaxaci na kosmetice s Martinou – dokonce to bylo tak intenzivní odpočinutí, že jsem jí tam téměř usnula, což se mi nikdy nestává…

4. Za jablka, kterými mě podaroval kolega v práci.

5. Za to, že bratr udělal, co chtěl, navzdory nepodpoře rodičů.

6. Za první výhonky našich nově zasazených stromů a první šimrání slunečních paprsků na tváři.

7. Za práci, kterou můžu dělat, která mě má ráda a kterou já se znovu učím mít ráda. Ovšem tentokrát už bez vzájemných závislostí :-) Ale jo, ono to snad půjde :-) A když ne, tak to taky nějak vymyslíme :-)

Sedm bodů je moc a je to i málo. Je těžké některé vymyslet, ale ne snad proto, že by věcí, za které jsem vděčná, bylo málo… Naopak. Je jich mnoho. Mnoho požehnání. Jedním z nich je například Radim (Thank you, Lord, I have been blessed…). Ovšem pokud by všech sedm bodů každý týden zaplnil Radim, zřejmě by to nenaplňovalo účel cvičení :-) Tož tak.

S láskou

s

 

 

Zanechat Odpověď

