Sedm věcí II.

Minulý čtvrtek jsem se rozhodla najít sedm věcí, za které jsem byla vděčná (zde). A dnes není důvod nepokračovat :-)

  1. Jsem vděčná za včerejší nesmírně inspirativní divadelní představení Černá labuť v brněnské Redutě – rozhodně doporučuji (na jeho základě jsem došla i k tomu, že si musím přečíst knihu).
  2. Jsem vděčná za všechna krásná rána s Radimem – myslím, že není mnoho lidí, kteří mají to štěstí, že první, co ráno uvidí, je úsměv milované osoby. Já mezi ně patřím…
  3. Jsem vděčná dnešní krásné počasí.
  4. Jsem vděčná za tapiokovou mouku :-) Byla z ní skvělá paleopizza :-)
  5. Jsem vděčná za nedělní líné ráno (vstávali jsme asi v jedenáct…) a odpolední výlet (byť jsme ho, ošlehaní větrem, značně zkrátili).
  6. Jsem vděčná za to, že se mi konečně po sedmi letech praxe v práci, začíná dařit telefonovat a jednat s lidmi s lehkostí, aniž bych se trápila tím, co si o mně budou myslet, když něco nevím nebo co se stane, když mě odmítnou. Nutno ovšem konstatovat, že rezervy stále mám :-)
  7. Jsem vděčná za všechny příjemné lidi, které kolem sebe mám.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

