Sedm věcí III.

Dneska mám den zpoždění, ale poslední týden byl poměrně dost náročný, ale zase plný věcí, za které jsem vděčná…

  1. O víkendu jsme byli s Radimem v Praze – Radim na festivalu psychologie, já na kurzu osobního rozvoje – a nejde ani vypsat, jak super to bylo, pro mě to byl velký zdroj inspirace.
  2. Přestože jsme měli nabitý program (já před dovolenou, Radim před expedicí), všechno jsme zvládli.
  3. Jsem vděčná za jaro. Nabíjí mě energií.
  4. Dostala jsem tři kuřata. A ještě jsem potrénovala mozek, když jsem se snažila vymyslet, jak je dostanu do našeho mražáku :-)
  5. Potkala jsem s kamarádem (kterého jsem poznala přes seznamku :-)). Bylo to moc příjemné. Řeší složitou rodinnou situaci. Neviděli jsme se celkem dlouho, ale zatím moc nepokročil…
  6. Čtvrtek byl poslední den před dovolenou (mám celý příští týden) – není nad ten pocit, když máte všechny povinnosti za hlavou a před sebou volno :-)
  7. V sobotu mám narozeniny a Radim mi před odjezdem na expedici připravil jako překvapení šifru, kterou můžu vyluštit! Už jsem ji vyluštila, ale odměna za vyluštění přijde až zítra, tak se moc těším, a děkuju, Radi! Dřív jsem žádné šifry ani hry nehrála a ještě se trochu sžívám s tím pocitem, jak moc mě to baví! :-)

Byl to skvělý týden. Děkuju za něj.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

