Sedm věcí IV.

Uběhl další nádherný týden a zde je sedm věcí, za které jsem vděčná:

  1. Právě jsem dočetla knihu o životě Lídy Barrové – a jsem vděčná za poklidnou dobu, v níž žijeme – kdy máme co jíst, nikdo nám nezabavuje majetek a nepronásleduje nás, nehrozí nám nebezpečí.
  2. Tento týden mám dovolenou – je úžasná. Lenoším, hodně čtu, chodím na zahradu, dělám svoji oblíbenou činnost „přeskládávání věcí z jednoho místa na druhé“, užívám si tento svůj neorganizovaný čas a zpracovávám různé podněty.
  3. Děkuju Radimovi za krásnou odměnu za vyluštění šifry :-)
  4. Potkala jsem se s jednou kamarádkou, co má taky spoustu potíží v hlavě a dlouho jsme se neviděly. Dokonce mi řekla, že mě nemohla vidět, jelikož měla pocit, že si mě pustila moc blízko a že mě za to nenáviděla. Chápu ji. A děkuju jí. A fandím jí. Je úžasná, jak bojuje!
  5. Děkuju své rodině za všechny úžasné dárky k narozeninám.
  6. Dneska jsem byla taky na zahradě a potkala jsem tam letos poprvé svého souseda – je to úžasný starý pán, velice milý a šikovný – vyprávěl mi, že měl v únoru infarkt, ale že na zahradě je mu vždycky moc dobře. A moc mě zaujalo, když mi popisoval, že má za chatkou postavenou pyramidu „podle Dännikena“ a dokonce mi nabídl, že si tam můžu jít kdykoli sednout – hned příště to vyzkouším! :-)
  7. Všechny naše stromky, které jsme s Radimem zasadili na podzim, žijí, až na jeden keř rybízu, který zlikvidovala zvěř. Chodíme je natěšeně povzbuzovat k dalšímu mohutnému růstu :-)

 

S láskou

s

Zanechat Odpověď

