Sedm věcí V.

…pokračování :-)

Ten čas tak rychle letí, že mám někdy problém si vůbec vzpomenout, co se celý ten týden vlastně děje :-) A za co jsem vděčná :-) Takže za co?

  1. Za pozvání na firemní akci z Radimovy práce – hráli jsme celý večer poker, dokonce i já :-)
  2. Za první lístky a květy našich stromů.

    IMG_1828.JPG
    Meruňka v rozpuku
  3. Za včerejší odpoledne s Radimem, děkuju lásko…
  4. Dneska jsem dostala od přátel piliny a maliny :-) A možná, možná!, budeme mít brzy na zahradě i opravdickou kadibudku :-))
  5. Udělala jsem si u nás ve firmě test pro rozřazení do skupin, ve kterých nás budou školit excel a vyšlo mi, že je pro mě vhodný kurz pro experty :-)) Trošku pošimrat ego… :-)
  6. Za úterní setkání s přítelkyní, s níž jsme měly po dlouhé době konečně trochu prostor si pořádně promluvit.
  7. Za to, jak se máme dobře.

 

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

