Sedm věcí VII.

Ten čas hrozně utíká… Radim mi nedávno říkal, že obdivuje, jak si můžu vzpomenout na to, co se který týden dělo. I když nevím, jestli tomu tak skutečně je, určitě vždycky hodně věcí zapomenu, ale zkusím to… je to vlastně docela příjemné, vzpomínat na krásné věci, co se mi před pár dny staly… Dneska píšu dost se zpožděním, ale plus minus bych pořád chtěla zachovat stav od čtvrtka do čtvrtka… tak jdeme na to :-)

  1. Koupila jsem nový hrnec :-) Je úplně super :-)
  2. Víkend byl ve znamení práce na zahradě a moc mě to bavilo – jeden den jsem sekala trávu, druhý den jsme zatloukali krásné nové kůly k našim stromkům a některé z keřů jsme ještě obalovali pletivem. Člověk by myslel, že taková šípková růže si s trny se zvěří hravě poradí, ale přesto ji něco žere. Asi masochistický zajíc :-)
  3. V práci dobrý :-) Začínáme novou etapu s novým panem ředitelem. Chvilku si na sebe asi budeme ještě zvykat, ale myslím, že to půjde. Mám úžasnou příležitost nastavit si konečně ty hranice tak, jak chci. Zatím to celkem jde.
  4. Překvapuju sama sebe. Je fascinující to sledovat. A nemyslím tím jen to, že bych dělala něco úžasného, nebo špatného v situacích, kde bych se jindy chovala jinak… překvapuju sebe někdy třeba i jen tím, jaké mám v různých situacích nečekané pocity.  Nebo naopak některé čekané pocity nemám. A překvapuje mě i Radim… aneb trénink mysli začátečníka v praxi :-) Je krásné být překvapována…
  5. Zasadila jsem na balkoně nějaká semínka a začínají klíčit! Co může být více fascinující než pozorovat, o kolik od posledně vyrostla :-) Díky, Matko přírodo!
  6. V poslední době jsem v rádiu slyšela dvě zajímavé písničky – jednak od Ewy Farne Boky jako skříň a pak V naší ulici od skupiny VOXEL – fakt super! Podle mě konečně správný směr :-) Kudos!
  7. Ehm… cítím potřebu to prostě napsat, jak to cítím… ježíš, mě ten sex tak baví :-)) Díky, Radime! :-*

 

Eva Farna

 

VOXEL

 

S láskou

s

 

2 komentáře: „Sedm věcí VII.

Zanechat Odpověď

