Sedm věcí VIII.

Další týden uběhl… tak šup šup, než to všechno zapomenu!

Za co jsem tento týden vděčná?

  1. Za krásný víkendový výlet do Německa.
  2. Za Evropskou unii.
  3. Za to, když mi Radim řekl, že se mu se mnou hezky cestuje :-)
  4. Za odloučení (třeba v důsledku Radimovy expedice), neboť si díky tomu uvědomuju, jak moc ho mám ráda a jak moc mi chybí… a jak moc se na něj těším :-)
  5. Odřela jsem tak lehce služební auto. Zdá se, že je to pro šéfy no big deal :-) Uff… Teď ještě doufat, že stejný přístup budou mít němečtí policisté k mému fotu z radaru :-)
  6. Děkuji za hektické dny. O to více si vychutnávám ten klid.
  7. Za moji práci. Má mouchy, jako každá práce, ale taky je v mnoha směrech prostě super. A můžu si díky ní plnit svoje sny!

 

S láskou

s

 

 

Zanechat Odpověď

