Sedm věcí IX.

Je čas být vděčná. Třeba za:

  1. Úžasnou knihu Women’s Bodies, Women’s Wisdom: Creating Physical and Emotional Health and Healing od Christiane Northrup – až ji dočtu, asi tu o ní něco napíšu, ale je to fascinující kniha o zdraví, v níž autorka gynekoložka dává do souvislosti zdravotní potíže s emočními a podvědomými vzorci apod. Čte se jedním dechem, a úplně mám při čtení husí kůži…
  2. Návštěvu u rodičů – sice se mi tam vůbec nechtělo, ale nakonec to bylo celkem příjemné. Dokonce jsem se poprvé osmělila a projevila jim částečně své smýšlení ohledně potlačování emocí, podvědomých vzorců apod. Vzbudilo to velký ohlas v podobě koulení očima a kroucení hlavou, včetně hlášek „prosimtě, nepotlačuj se, jo“ :-) Ale já mám první krok za sebou, co si myslí oni, to není tak podstatné…
  3. To, že Radim při návratu ze Srbska přijel v devět večer, a nikoli o půlnoci :-) A za hruškovici, po níž už tak dlouho toužím! Je vynikající! A srbská… :-) A samozřejmě za klobásu, pěkně pikantní teda!
  4. Krásné počasí.
  5. Nové vztahové zkušenosti… Když si uvědomím, že svým jednáním druhého fakt ovlivňuju… a někdy i možná nechtěně trápím? Je to velká odpovědnost… Ale jak jinak by to s tím ovlivňování mohlo být, když spolu žijeme… spolu žijeme… žijeme! Být dva je prostě jiné než být sám. O to taky, koneckonců, ve vztahu vlastně jde…
  6. Příjemné středeční odpoledne s kamarádkou, s kterou jsem se dlouho neviděla… krásně jsme si popovídaly…
  7. To, že žiju…

 

S láskou

s

Zanechat Odpověď

