Sedm věcí Xa. aneb Ohlédnutí za pražským maratonem

Sice ještě není čtvrtek, ale čas od minulého čtvrtka bych nesmírně nabitý událostmi i dojmy, tak není proč čekat… Maraton je úspěšně za námi, ehm… já jsem samozřejmě neběžela, to Radim, ale zvládl to úžasně… obdivuju jeho odhodlání, vytrvalost a vůli doběhnout to i tehdy, když už byl na kraji svých sil…

Děkuji mnoha lidem…

  1. Francouzskému závodníkovi, jehož číslo jsem si bohužel nezapamatovala, který nám dal tři iontové tablety, když se Radimovi v cíli maratonu udělalo zle…
  2. Všem holkám zdravotnicím, co Radima přišly každých pár minut zkontrolovat i dalšímu mladému muži, který mu přinesl banán…
  3. Organizátorovi, který mě za Radimem pustil do běžeckého zázemí, i když to nesměl, a dostal za to zdrba…
  4. Pánovi, který Radimovi sevřenému křečí podal židli, a pak mu tu křečí zmítanou nohu protahoval… i když to teda nebyl příjemný pohled… ale někdy asi prostě musíte tu bolest na chvilku zhoršit, aby se to pak mohlo zlepšit…
  5. Lidem, kteří se mě během pondělka ptali, jak se Radimovi na maratonu vedlo – bylo jich nejmíň 5 – a mě to překvapilo – není to s tou lhostejností tak hrozné… vlastně mě to velice dojalo, kolik lidí poslouchá, co jim říkám a zajímají se… děkuji jim všem.
  6. Číšníkovi v hospodě, který mi ochotně zkombinoval jídla z denní nabídky tak, abych se vyhnula mouce…
  7. Radimovi… za upřímnost. Není to snadné, ale pravda je podle mě nakonec vždycky lepší než lež, i když třeba bolí. Vlastně je to dost podobné té noze v křeči – na chvilku se to možná zhorší, ale pak se uleví…

Sláva maratoncům!

S láskou

s

 

2 komentáře: „Sedm věcí Xa. aneb Ohlédnutí za pražským maratonem

  1. Jaňulko, nevyčítej si to, dopadlo to dobře… A bylo to poučné – alespoň pro mě nesmírně. Pochopila jsem, že má význam psát telefonní kontakty organizátorům a mít s sebou něco jako KPZ :-) Nebo nejlépe přímo mobil… Představa, že stojím v cíli a Radim nikde…brr… :-(

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

