Máj, lásky čas… aneb První rok s Radimem

Zítra, 18. května, máme s Radimem roční výročí seznámení. Vlastně pro nás skutečně platí, že máj – lásky čas. Počítáme to od chvíle, kdy jsme si poprvé přes seznamku napsali, protože pak už to byl fičák a stejně by nešlo říct, které setkání bylo pak nějak rozhodující… To první, které proběhlo v neděli 24. května? První pusa (v úterý 2. června)? První „miluju Tě“ (ve středu 29. července)? Líbí se mi počítat to od prvního okamžiku… Večer 18. května 2015 jsem Radimovi poslala mail, kterým jsem mu odpovídala na jeho reakci na seznamce. Zhruba o hodinu později mi přišla odpověď, ale tu jsem četla až 19. května ráno. No a pak už to byl vír událostí a emocí, které byly tak krásné, že se tomu skoro nechtělo věřit… nebo vlastně i chtělo, ale báli jsme se, aby se nám to jen nezdálo…

Radim je totiž úžasný. Říkám mu to už rok a on tomu pořád nevěří… :-) Tak jsem si řekla, že když budeme mít to výročí, zkusím mu to nějak víc vysvětlit, proč je úžasný. Možná, že když to sem napíšu, a uvidí to černé na bílém, a dokonce na internetu (!), uvěří tomu snáz… Žertuju :-) Hlavně jsem se o to chtěla podělit, o ten pocit, že miluju někoho, kdo je úžasný… Dřív jsem si nemyslela, že to takto funguje. Teď si nemyslím, že to může fungovat jinak…

Moje první myšlenka byla, že sem popíšu něco jako „100 důvodů, proč je Radim úžasný“ a začala jsem si je i vyjmenovávat… že je takový a makový a nevímjaký… ale po pár řádcích mi došlo, že to takto nechci a že to takto nedokážu… Radim není shluk vlastností, není předmětem objektivního hodnocení, není souhrnem znaků, z nichž když jeden vypadne, tak celek přestane fungovat…

Je úplně jiný, než všichni muži, které jsem před tím potkala. Je vážně úžasný. A já se v jeho přítomnosti cítím naprosto bezpečně, milovaná, přijímaná, respektovaná, opečovávaná, když jsem s ním, nemusím se bát projevit taková, jaká jsem, nemusím se bát se s čímkoli svěřit, můžu brečet, můžu se smát… Cítím se s ním skvěle – jako ještě nikdy v životě.

Zažila jsem s ním svůj zatím nejkrásnější rok v životě. Nebylo všechno jen na růžovém obláčku, ale tak to ani být nemusí… Občas je nezbytné projít bahnem. To nevadí. To je život. A mě život s Radimem moc baví, každý den se na něj těším, každý den na něj myslím, každý den jsem srdcem s ním…

Radime, děkuju, byl to úžasný rok. Miluju Tě. A těším se na další!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

