Výročí

Drahá Soňo,

dnes je tomu přesně rok ode dne, kdy jsme se poznali – tedy přesněji řečeno, kdy jsme si vyměnili první e-mail (vlastně spíše jen vzkaz:-). Na jednu stranu se mi ani nechce věřit tomu, že to trvá už rok a pořád je to tak krásné, ba možná krásnější a krásnější… na druhou stranu mi připadne neuvěřitelné i to, že ještě před rokem jsem Tě vůbec neznal! Neznal jsem Tvůj úsměv, kterým mě teď každý den obdarováváš, neznal jsem Tvé pohlazení, kterým mě dokážeš rozechvět, … neznal jsem ani Tvá prsa, se kterými jsme se za tu dobu tolik skamarádili:-)

Neuvěřitelné je i to, jak to šlo celé rychle. Dnes to sice trvá už rok, ale mám pocit, že to hlavní se odehrálo během prvních pár měsíců, ne-li týdnů… Můj život se během nich od základů změnil – zkrásněl a stal se naplněnějším. A to díky Tobě! Jsi úžasná!

Jsi úžasná – a rád bych se pokusil verbalizovat, proč. Bude to možná takto vysloveno znít banálně nebo přízemně, ale přesto to zkusím:

Jsi úžasná, protože se mě nesnažíš nijak omezovat v tom, co dělám a čemu se věnuju. A nejen to – Ty mě v tom podporuješ a když můžeš, pomáháš mi! Navíc Tě to zajímá – chceš, abych Ti o tom vyprávěl, posloucháš mě a vnímáš mě, když to dělám.

Jsi úžasná, protože se Ti můžu svěřit se všemi svými trápeními – ať už trapnými, nebo závažnými. Vyslechneš mě, neodsuzuješ mě a mnohdy umíš i pomoct.

Jsi úžasná, protože neprudíš. Ať už spolu cestujeme, nakupujeme, něco zařizujeme, umýváme nádobí nebo ležíme v posteli, Ty neremcáš, nefrfňáš, nehledáš co je špatně, nevymýšlíš kraviny, nekazíš kouzlo okamžiku.

Jsi úžasná, protože jsi otevřená. Ve všech slova smyslech, od duševního po sexuální:-) Nebráníš se poznávání nových věcí, nebráníš se zažívání nových věcí, neschováváš se ani před nepříjemnými a „nepopulárními“ stránkami života a vztahu.

Jsi úžasná, protože jsi laskavá. A to nejen ke mě, ale i k ostatním. Laskavosti je na tomto světě stále zoufale málo, a Ty jsi pro mě přístav lásky, do kterého se má loď může vracet z cest po rozbouřených oceánech.

Jak sama dobře vidíš kolem sebe, nic z toho není – bohužel – ani mezi partnery obvyklé. Každý jednotlivý bod je vlastně malý zázrak a já Ti za to všechno jsem moc vděčný. Nechápu, jak jsem Tě našel, a velmi Ti děkuju za to, že jsi!!!

Tvůj
Radim

Zanechat Odpověď

