Konkurz na partnerku

Dostal se mi do ruky tento text: http://psychologieprokazdeho.cz/media/1215/konkurs-na-manzelku.pdf . Je to trošku delší, ale věřte mi, začnete-li číst, nedokážete přestat. Fakt! Ten text je… síla. Původně jsem si říkal, že tady zkusím rozebrat, co všechno v něm je, ale pak jsem to vzdal – uvědomil jsem si, že bych musel napsat ještě delší opus, než je originál:-) Navíc čím déle nad tím přemýšlím, tím víc mám dojem, že to je nějaký fikaný psychologický experiment, nikoliv reálný příběh. Je možné, aby tak velká koncentrace vztahových klišé, předsudků a vzorců byla opravdu součástí reálného příběhu, byť vypravovaného jeho hlavním protagonistou a tudíž zřejmě zkresleného? Je možné, aby toto někdo myslel vážně?

Zanechat Odpověď

