Sedm věcí XI.

Fíha… Týden pryč a úplně jsem včera zapomněla napsat další dávku vděčnosti!

Dnes tedy děkuji

  1. Radimovi za nádherný rok života a nádherný dopis zde na blogu – je příjemné být občas sentimentální, až to z těch slov skoro teče :-) Myslím, že v osmdesáti si nad tím i popláču… Jako vážně.
  2. Vltavě za to, že dovedla všechny runnery relativně v pořádku od svého pramene až do Prahy.
  3. Mámě, za to že se neptala, kdy zase přijedu.
  4. Christiane Northrup za knihu Women’s Bodies, Women’s Wisdom: Creating Physical and Emotional Health and Healing, kterou jsem už dočetla. Tato kniha léčí. Je to rozhodně jedna z nejzásadnějších knih, které jsem v životě četla.
  5. Spoustě příjemných lidí, kteří mi pomohli vyřešit různé potíže – například řidičům dopravních firem, asistentkám těch zásilkových a tak :-)
  6. Jednomu úžasnému kolegovi z práce, který mi fakt zařídil tu kadibudku! Ondra je nejlepší!!! :-)
  7. Sobě, jak se snažím o sebe konečně pořádně pečovat a mít se ráda. Není to teda vůbec snadné…

S láskou

s

Zanechat Odpověď

