Sbohem, Figaro!

Celkově se poslední tři roky snažím jíst tak, jak považuju za zdraví prospěšné – vyloučila jsem radikálně obiloviny s lepkem i bez lepku, nebráním se tukům, výrazně jsem omezila mléčné výrobky (resp. mám krátká období v roce, kdy je jím a pak dlouhá, kdy je nejím), luštěniny také téměř nejím, a nejím v podstatě ani nic, co bylo nějak „zprocesováno“. Kromě čokolád – ty jím většinou s vysokým obsahem kakaa, které nejsou moc sladké. Ale poslední dobou hřeším a neodolám někdy ani tyčinkám, které jsou sladké až běda. Jako dítě jsem měla moc ráda například tuhle nugátovou tyčinku od Figara. Dneska jsem ji zrovna mlsala v práci. A můžu upřímně prohlásit, že byla poslední, protože jakkoli si uvědomuju, že moje loučení s cukrem bude ještě pozvolné, tak můžu začít tím, že přestanu jíst tyčinky, u nichž je cukr na prvním místě složení!!! Ve 100% tyčinky je cukru 55 gramů!

Figaro.jpgZdroj: http://www.figaro.cz/produkt.html#!37

 

 

Zanechat Odpověď

