Sedm věcí XIII.

Mám pocit, že uplynulý týden byl opět plný událostí, za něž jsem vděčná – ať už velkých, nebo banálních…

1. Nejnovější důvod vděčnosti, který dám tedy na první místo, je již dříve avizovaná kadibudka, jejíž přívoz k nám na zahradu se ukázal být adrenalinovým zážitkem – kola se protáčela, kouřilo se od nich, několik lidí tlačilo a tlačilo, až nakonec vytlačilo auto i s kadibudkou k nám na zahradu, takže je tam! A já děkuji moc všem, kdo se na tom podíleli, Ondrovi, Jožkovi, panu truhláři, Radimovi… i tomu chudáku fiátkovi… Chcete důkaz místo slibů?

IMG_2195.JPG
To je ona :-)

2. Radimovi děkuju za krásná rána… Kde jsou ty časy, kdy jsem v 5:30 vypružila z postele a po šesté byla v práci? Pryč! A za nic bych ta současná rána nevyměnila… Miluju tu chvíle, když se vzbudím, otočím a Radim spí vedle mě… pak se začne mrvit, otáčet a po nějaké době se probudí a mžourá na mě a přitom se na mě  tak krásně usmívá… I když Radim by mi nejspíš dal za pravdu (a tímto se mu omlouvám!), že určitá míra spěchu a neklidu ve mně ještě pořád přetrvává a že ji občas asi přenáším i na něj… Každopádně tento týden jsme to rozhodně s brzkým vstáváním nepřeháněli a bylo to moc příjemné. Jinak u nás platí taková ta klasika – přes týden bychom spali do sedmi, o víkendu jsme v 5:40 vzhůru :-))

3. Radimovi děkuju i za to, že mě s sebou vzal na rekonstrukci bitvy i na hřbitovy – byl to moc příjemný výlet. Moc ráda jsem viděla, čemu se věnuje, krásně to plynulo a všechno mě to moc bavilo! A bylo to i partnersky velice poučné :-) Nemají to muži se ženami jednoduché – některá moje rozhodnutí totiž asi fakt nedávají smysl… :-) Resp. nedávají smysl nikomu, kromě mě :-) Děkuju Radimovi za to, jak to zvládá.

4. Děkuju i za to, že je moje kamarádka Dana po operaci v pořádku. Ještě ve středu odpoledne jsme plánovaly, jak se příští pátek potkáme, a ve čtvrtek už to rušila, že je po operaci kýly… Ještě prý není OK, ale je v pořádku.

5. Děkuju Radimovi i za úterní re-enactment našeho druhého rande. Moc mě to vzpomínání na naše roztomilé začátky baví! Když jsme byli před rokem na druhém rande na procházce v Mariánském údolí, ještě jsme se ani nevzali za ruce, o puse ani nemluvím! Ta přišla až následující den ráno :-) No a pak už to jelo :-))

6. Vůbec byl tento týden plný milých setkání – ve středu jsem absolvovala dokonce dvě – s kamarádkou, s níž jsme se znaly zatím docela málo, ale našly jsme najednou mnoho společných témat od důležitosti historie až po ekologii, a s bývalou kolegyní Mirkou – je to důchodkyně kypící životem a energií – a napůl čarodějka :-)

7. A ještě jednou děkuju Radimovi – za to, že se mnou byl v pondělí nakoupit! Moc ráda s ním nakupuju :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

