Sedm věcí XIV.

Mám takový pocit, že tato rubrika již brzy začne prověřovat mé znalosti a schopnosti stran římských čísel :-) No, uvidíme… Každopádně máme za sebou s Radimem další příjemný týden… a ve vztahu k tomu, co nás čeká příští týden, by se směle dal označit nejen za příjemný, ale i za poklidný…

Není těžké nalézt sedm věcí, za které jsem vděčná, například jsou to tyto:

  1. Děkuju jedné své kamarádce, že za vážila cestu přes půl republiky do jednoho moravského sklípku, kde jsme se konečně po delší době mohly potkat a taky si trochu pořádně promluvit. A když už jsme u toho sklípku, tak děkuju cimbálovce, že mi zahráli Za tú horú. Mám pro tu písničku slabost (za to vděčím Tobě, dědečku!).
  2. Děkuju Vesmíru, že se Radimovi na 100 km pochodu kolem Brna nic nestalo (a bachyni se selátky děkuju, že se rozhodla blíže se s Radimem neseznamovat :-)).
  3. Rodičům děkuju za sazenice rajčat a bazalky, a taky za všechny další věci, které mi v sobotu dali, včetně oběda :-)
  4. Děkuju naprosto úžasnému výpravčímu ve Střelicích, který mi v sobotu pomáhal zorientovat se v systému ČD vs. IDS JMK a dokonce mi již jednou vybranou jízdenku po mém přehodnocení stornoval a prodal mi jinou… a pak mi ještě při odjezdu vlaku zamával :-) A děkuji vůbec za tu příležitost projet se vlakem… Dlouho jsem nejela a pořád mě to moc baví.
  5. Děkuju Radimovi a za krásné nedělní odpoledne strávené na zahradě ;-) A nejen za nedělní odpoledne… v úterý odpoledne jsme tam udělali kus práce, a za to taky děkuju.
  6. Děkuju Radimovi i za to, že odešel ve středu z práce dřív a před závodem jsme měli čas poležet si na dece u místního rybníka… Znáte historku o rybníku a ohňostrojích, které jsme málem viděli? Ne? Tak to je veliká, veliká škoda… Nicméně ten čas strávený na dece jsme využili k hlubokým hovorům… Děkuju, Radi.
  7. Děkuju… za co? Tak nějak vůbec a za všechno… Myslím, že se máme úžasně, a miluju to. Občasný problém nebo mráček na tom nic nezmění. Bláto je prostě jen bláto. Projdete jím, a je zas dobře. Děkuju zkrátka za všechno.

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

