Muži jsou konzistentní

Už několikrát jsme na to narazili při našich debatách se Soňou, a já slíbil, že to zvěčním i zde jako memento pro všechny ženy:-) Takže prosím, milé ženy, většina mužů má jednu vlastnost, kterou podceňujete: jsou konzistentní. Samozřejmě ne dokonale a ne všichni, ale zpravidla je to tak. Není to ani ctnost (za kterou ji sami muži občas vydávají), ani vada – ale prostě je to tak.

Krátce vysvětlím, co tím myslím:

Pokud ženu muž zaujme tím, jak se dokáže prosadit a vždycky dosáhnout svého, nechť nezapomene, že stejně tak se bude pravděpodobně prosazovat i v případném vztahu s ní. Pokud ženě vyhovuje, že se muž nechá snadno přesvědčit a ochotně udělá, co po něm chce, nechť si uvědomí, že se pravděpodobně stejně snadno nechá přesvědčit i jinými lidmi (třeba svou matkou nebo šéfem v práci…). Pokud muž ženu okouzlí na počkání tím, jak je galantní, přitažlivý, jak srší vtipem a lichotkami – nechť se smíří s tím, že pravděpodobně stejně okouzlí i další ženu (a další, a další…). Pokud je muž na ženu laskavý, bude pravděpodobně laskavý i na další lidi (i ženy).

Mohl bych pokračovat, ale myslím, že je jasné, co chci říct. Pro jistotu vám to tady občas budu připomínat ;-)

1 komentář: „Muži jsou konzistentní

  1. Mně to naprosto vyhovuje :-) Muž, který je laskavý na mě, i na ostatní lidi (i ženy ;-)), je koneckonců ten, kterého jsem hledala!

    Byla bych asi mnohem skeptičtější vůči někomu, kdo by byl milý jen na mě, ale na ostatní se utrhoval… Je zajímavé, jak u té laskavosti se zdá tato úvaha být celkem jasná, ale u oslňování galantností nebo u těch dalších příkladů už to tak automaticky asi bráno nebývá…

    A taky mi to (i když to už odbíhám od tématu) trochu připomíná ten vtípek o partnerských vztazích, jak on doufá, že ona se nikdy nezmění, a ona se změní, a ona doufá, že on se změní a on se nikdy nezmění :-)))

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

