Peckoviny

Takhle teď aktuálně vypadá naše třešeň a švestka :-) Když jsem fotku větvičky obalené švestkami ukazovala včera na poradě jednomu kolegovi, zakroutil hlavou a prohlásil „nejblbší sedlák má vždycky největší brambory“ :-) )

IMG_2218.JPG

IMG_2220.JPG

 

2 komentáře: „Peckoviny

    1. Já nevím :-) Teplotu zas tak pečlivě nesleduju a v době krup jsme byli někde mimo, takže netuším, jestli byly i u nás na zahradě :-) Rozhodla jsem se taky zastávat přístup, že žádné výnosy neočekávám, takže jsem v každém případě překvapená vždy příjemně :-))

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

