Sedm věcí XVII b.

Sobotní olomouckou epopej asi nepřekonám, ale to nevadí :-) Vryla se mi do paměti natolik, že vůbec netuším, co jsme dělali s Radimem v pátek před tím… Nevadí. I tak to byl příjemný týden plný mnoha věcí, za které jsem vděčná.

  1. Jsem vděčná za pracovní nabídku. Čím víc jsem s panem nabízejícím-personalistou v kontaktu, tím víc je jasné, že jeho „zajímavá nabídka“ je eufemismus, jelikož nic než „zaměstnavatele, kterého zná každý“ a „výzvy“ nenabízí, ale je to i tak fajn zkušenost – jsem v pozici, kdy nic neriskuju, můžu s ním komunikovat a současně si přitom definitivně potvrzuju, jak je moje práce super… vlastně… v ní mám skoro všechno, co bych chtěla… to zní dost dobře!
  2. Za kosmetiku Martině – vždycky je to moc příjemná relaxace a inspirující zážitek. Dostanu taky nějaké rady… prý se mám víc hýbat… Mno… jako… ono je to v zásadě určitě pravdivé a prospěšné… Nejdřív jsem nevěděla, co s tím, ale asi jsem to vymyslela – začnu dělat dřepy :-) Jako fakt. Čtu teď knihu, kde píšou, že ženy mají oslabené svaly pánevního dna, a že jeden ze způsobů (místo slavných kegelových cviků), jak je posílit, je dělat dřepy a taky během dne aspoň chvilku dřepět… už jsem to několikrát zkoušela a musím říct, že na tom něco je… (Více o tom, jak a proč dřepat například zde: http://www.marksdailyapple.com/why-squatting-is-so-important-plus-tips-on-how-to-do-it-right/ ). Jednou jsem dokonce četla, že podle toho, jestli člověk dokáže dřepět a z dřepu bez pomoci vstát, se v některých zemích posuzuje jeho vitalita… Dřív to byla běžná část dne, dřepělo se při vaření, při jídle, dodnes mnoho lidí zejména v jihovýchodní Asii tráví v dřepu mnoho času, je to přirozenější než sed. Ale odvykli jsme tomu, tak si to musíme zařazovat jako „cvičení“…
  3. Za přestávky! Chtěné i nechtěné… Člověk se pak někdy nemůže dočkat, až skočí ;-)
  4. Za včerejší posezení na pivu – moc příjemný večer… teď je i na takové ty vlahé letní večery ta nejlepší doba. Během pobytu za zahrádce letní hospody se začala plánovat potulka – prý jestli se zúčastním? Po té, co jsem zvládla počínající záchvat paniky, se to nakonec jeví jako docela reálná varianta :-) Uvidíme… pokud nás nesežere medvěd, tak sem pak určitě něco napíšu – jako třeba „Potulka aneb Greenhorn na Oravě“ :-))
  5. Za to, že se mi podařilo zvládnout všechny velké úkoly, které jsem měla, a můžu tedy s klidnou myslí nastoupit zítřejší dovolenou… není nad poslední den v práci před dovolenou :-) Pokud se člověku podaří jakž takž vyčistit stůl (nebo aspoň hlavu), je to jedna z nejlepších částí dovolené :-)
  6. Za včerejší schůzi společenství vlastníků v našem bytovém domě – trochu jsem se pohádala s předsedkyní, ale bylo to skvělé! Poslední dobou nějak testuju hranice… zkouším, co zvládnu… jak moc se o sebe dokážu postarat – tady sice o nic nešlo, a ještě jsem věděla, jak to asi bude vypadat, ale byl to rozhodně pokrok… Teď ještě dokázat to aplikovat i ve chvílích, kdy o něco jde…
  7. Za déšť… zdá se, že za chvíli začne pršet… a já to miluju… Tak jdu na balkon trochu zmoknout :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

