Sedm věcí XIX.

Aha… už je zase čtvrtek :-) Čas vděčnosti… Opět to byl krásný týden a já jsem vděčná například:

  1. Za návraty Radima i rodičů v pořádku z cest aneb Pro radost ze shledání děkuji za odloučení.
  2. Za dárky, které mi obě výpravy přivezly – je to rozmanitá směsice pochutin, lihovin a spodního prádla – takže mě to vlastně bude hřát hned několika způsoby :-)
  3. Za náhodné setkání s kamarádkou při cestě z pošty – zatím jsme neměly moc příležitostí probrat život, ale už jsme si naplánovaly, že to brzy napravíme.
  4. Za klid v práci a na práci, prázdniny jsou znát.
  5. Za pohled na zrající obilí a modré nebe.
  6. Za to, že některé věci nevyjdou. I to je součást života.
  7. Za upřímnost – hlubokou, syrovou upřímnost. Upřímnost je pro mě vždycky nesmírně cenná. Protože víte, na čem jste. I když se vám to třeba nelíbí.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

