Tip na článek: Ways To Feel More Confident

Dneska je na mindbodygreen zase moc zajímavý článek o tom, jak rozvíjet své sebe-vědomí. Všechny ty tipy jsou zajímavé, nejvíc na mě ale asi zapůsobila tato otázka:

What if one day I wake up and it’s all gone: my expensive clothes, my house, my significant other, my network of friends, my career. What will become of me? Who am I then?

(„Co když se jednoho dne probudím a bude to všechno pryč: moje drahé oblečení, můj dům, moje drahá polovička, moji přátelé, moje práce. Co se ze mě stane? Kým pak budu?“)

S láskou ♥

s

Zanechat Odpověď

