Sedm věcí XX.

Tento týden byl plný zajímavých lekcí, za které jsem vděčná.

Lekce č. 1 – můžu své blízké podpořit i tehdy, když chtějí udělat něco, co já nechci.

Lekce č. 2 – když mám z něčeho špatný pocit, je dobré to říct, a hned. Neznamená to, že ale spolu s tím budu očekávat nějaké řešení, resp. jediný, od koho můžu očekávat řešení, jsem já – buď se mi něco líbí, nebo nelíbí. Vyjádřím to, uvidím, co se stane, a rozhodnu se co dál.

Lekce č. 3 – je v pořádku občas porušit pravidla (například vstávat v pracovní den v 8:11 :-)

Lekce č. 4 – má smysl dělat některá cvičení z knih o osobní rozvoji, i když se člověku zdají hloupá. Ledacos při tom vypluje na povrch.

Lekce č. 5 – přestože se mi některé věci, které dělají druzí, nemusejí líbit, není třeba hned všem radit, jak by měli žít svůj život – můžu akceptovat, že jsou tam, kde jsou, a nesnažit se je měnit. Stejně to nevím líp, než oni.

Lekce č. 6 – nemusím mít provinilý pocit, když potřebuju čůrat venku (samozřejmě na nějakém decentním místě :-)

Lekce č. 7 – některé starosti nemají rychlá řešení, některé starosti nemají žádná řešení. Je zbytečné čekat se štěstím na okamžik, až se nějaké řešení objeví. Jedinou cestou je podle prostě akceptovat, že mám nějaké nevyřešené věci, případně se je naučit mít rádi. A žít dál.

Lekce č. 8 – nemusím žít život podle ničích očekávání, a nikdo nemusí žít podle očekávání mých…

S láskou ♥

s

Zanechat Odpověď

