Pod vlivem hormonů

S Radimem jsme vymysleli, že pojedeme příští rok do Rumunska. Radim tam letos byl, jeli spíš po horách a po frontových liniích, viděli toho spoustu a znělo to moc zajímavě, takže ten výlet se mnou plánoval podobně. Koukla jsem na mapu a zdálo se mi, že z naplánovaná trasy už to není daleko k moři… a do Bukurešti!…a…a… po cestě zpátky můžeme do Temešváru!…a…do Bělehradu!

Radim to chvilku zpracovával a pak se zeptal, v jaké fázi hormonálního cyklu se nacházím. Zamyslela jsem se a musela konstatovat, že v době ovulace. Aha, tím se to prý vysvětluje, plány zrevidujeme prý tak za čtrnáct dnů :-)

Čtrnáct dnů uběhlo a do Bělehradu chci pořád :-)  Nicméně jsem zpomalená, zádumčivá, nejradši bych si někam zalezla a nic nemusela… ano, všem čtenářkám je to jasné – mám menstruaci…

Nejsem z těch, kdo by si plánovaly život podle hormonálního cyklu, ale je pravda, že jsem se už před časem začala o tyto věci trochu zajímat a najednou zjišťuju, že i když si žádné přesné statistiky nevedu, skutečně lze vysledovat určité společné tendence pro různé hormonální fáze…

Ale kdybych měla plánovat dovolenou v době menstruace, tak nepojedeme nikam :-)

S láskou

s

 

 

Zanechat Odpověď

