Sedm věcí XXI.

Hmm… dneska nějak nevím… ne, že by nebyly věci, za které jsem vděčná, ale je náročné si cokoli vybavit… Ale zkusím to!

  1. Jsem vděčná za to, že si moji rodiče užili minulý víkend v lázních, který jsme jim s Radimem přenechali, jelikož jsem nemohla jet. Moje plány byly sice nakonec zrušeny, a byli jsme doma, ale to není důležité – zdá se, že se tam naši měli fakt skvěle. Tak rozesmátou jsem mamku už dlouho neslyšela…
  2. Jsem vděčná za krásný výlet na Pálavu, kde jsme byli v sobotu… samotnou mě překvapilo, s jakou lehkostí jsem byla schopná absorbovat změnu plánu cíle z Výhonu na Pálavu, která proběhla asi jeden kilometr po té, co jsme vyrazili. Ze začátku mi taky třeba běželo hlavou, co všechno bych udělala jinak, kdybych od začátku věděla, že půjdeme na Pálavu, ale pak jsem na tím mávla rukou a pustila to z hlavy… a šlo to taky :-) Sice jsme nedošli až na Pálavu, ale jen do Popic, ale i tak to bylo moc fajn. Já navíc taky pořád trpím přesvědčením, že na tohle nejsem moc dobrá a že ujdu málo a nic nevydržím. A většinou kolem dvaceti kilometrů v nohách mám už pocit, že bych sice ještě něco ušla, ale nevidím už k tomu moc důvod, a začnu obracet směrem domů… překvapivě se ke mně Radim po krátké úvaze přidal… a po pivu, kofole a dobrém obědu jsme zkonstatovali (hlavně já teda, u Radima žádné pochybnosti nejsou :-)), že bych ušla klidně i deset dalších kilometrů… překvapuju sebe sama.
  3. Jsem vděčná za zmrzlinu! Ve vedlejší obci mají takovou maringotku s točenou zmrzlinou, jsou u ní pořád fronty, mají výbornou ovocnou (je to spíš takový sorbet) i smetanovou… tak dobrou, že když jsme tam v neděli s Radimem zajeli, snědla jsem nakonec zmrzliny hned dvě!
  4. Děkuju Radimovi za nedělní výlet po památnících na první světovou válku v okolí. Moc mě to bavilo. A moc ráda poslouchám všechno vyprávění kolem… Ve škole jsem rozhodně fanda dějepisu moc nebyla, jediné moje setkávání s historií bylo skrze knihy, který jsem vždycky četla dost, ale od té doby, co mi o tom vypráví Radim, jsem už pochopila, jak nesmírně důležité je znát své dějiny a jak moc nám to chybí. Děkuju Radi, za všechno, co mi vyprávíš.
  5. Děkuju za včerejší setkání s kamarádem. Měli jsme výbornou večeři a zmrzlinový pohár. A ještě lepší konverzaci.  Je to moc zajímavý člověk – vlastně asi jediný, který mi v takovéto podobě zůstal ještě ze seznamky… je o dvacet let starší, ale dost si rozumíme a vždycky si máme co říct. Děkuju.
  6. Děkuju za ostružiny. Už začala jejich sezóna a dvě mísy už jsou naloženy v lihu :-)
  7. Děkuju za nádhernou inspiraci a náměty k zamyšlení, které mi poslední dobou chodí do cesty! Nasávám je všemi póry…

S láskou

s

Zanechat Odpověď

