Sedm věcí XXII.

Je čtvrtek, 23:51. Jsem pekelně ospalá, ale rozhodla jsem se, že ještě napíšu svou dnešní dávku vděčnosti. A vystačím si vlastně tentokrát jen s dnešním dnem, neboť byl vskutku mimořádný…

  1. První telefonát dnešního dne přišel v 6:45, od mého bratra, a začínal slovy: „Soni, já jsem na místě, kde jsem včera zaparkoval, a auto tu není…“ Děkuju, že bylo skutečně jen odtaženo policií, že to bratr vyřešil, a že se snaží být nad věcí, ačkoli ho již trampoty s novým služebním autem přišly asi na víc, než kolik si zatím vydělal.
  2. Radim odjel na potulku (ještě nevím, jestli v pořádku dorazili, ale věřím, že ano, a posílám mu do přístřešku na sever Čech pusu! :-*). A já, přestože to tentokrát trošku víc prožívám, než jindy, děkuji za odloučení, pro radost ze shledání. A taky děkuju za prostor, který se mi otevírá – čas pro sebe. Tento víkend to bude obzvlášť – všichni z mého okolí jedou pryč…
  3. V práci toho bylo víc – dneska nám například nečekaně vypnuli elektřinu. Již mne to ovšem nechalo chladnou :-) Žádné stresy z toho, co nestíhám plnit… Děkuju taky jedné své kolegyni za příjemný přátelský pokec. A děkuji také jednomu pánovi, s nímž jsme měli v úterý jedno dosti nesnadné jednání, že vykročil směrem k dohodě. Jsem za to ráda.
  4. Děkuju kamarádce, že se mi ozvala s tím, jestli se s ní dneska nechci potkat. Nevyšlo to, ale přesto jsem ráda, že si na mě vzpomněla. Taky na ni často myslím.
  5. Dneska odpoledne a až doteď jsem hlídala jedné kamarádce dva kluky ve věku 2 a 4 let, s nimiž jsme se nikdy před tím neviděli. Byla to moc příjemná zkušenost (Dostala jsem i pusu na dobrou noc :-)). Poučná. Zvládli jsme to v klidu a pohodě. A děkuju za med, který jsem dostala jako výslužku! (Zrovna jsem si poslední dobou říkala, že letos jsem ještě žádný med nepořídila…)
  6. Děkuju za zítřejší volno (vlastně začne za minutu!) – zase budu mít prostor vyřídit si takové drobnosti jako zajít si na masáž, vyzvednout peřinu z čistírny a tak…
  7. Děkuju za krásnou letní noc. Je 0:00 a čas jít spát! Tak dobrou.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

