Sedm věcí XXIII.

Zase to byl moc zajímavý týden… takový surový, neboli RAW… Začal bez Radima. Od pátku do pondělí byl na potulce a já sama doma. A to nevěstí nic dobrého! :-)

  1. Jsem vděčná za ten čas pro sebe. Byl důležitý. Začala jsem v pátek dovolenou a skvělou masáží. Akorát že já často nevymyslím nic lepšího než otevírat staré rány, a problém je v tom, že když je člověk jednou otevře, tak ony pak nejdou zase jen tak hned zavřít… ale zase když se to podaří, je líp…
  2. Jsem vděčná za neplánovaný výlet na Ještěd – když jsme se s Radimem domlouvali, že ho vyzvednu někde dole na parkovišti asi ve čtyři odpoledne, a že nahoru je to ještě několik kilometrů, přišlo mi líto, že se tam nepodívám. A když pak Radim volal, že se dá vyjet až nahoru, byla jsem nadšená! Kdo ví, jestli se tam ještě někdy podívám…

    Ještěd_koláž.jpg
    Ještěd zblízka a zdaleka
  3. Jsem vděčná za možnost zkoumat svoje hranice – fyzické i psychické – z výletu na Ještěd mám nový řidičský rekord – za den ujeto 650 km a v autě stráveno celkem 8 hodin a 23 minut. Závěr? Neřekla bych, že jsem toho schopná. Jsem úplná roadgirl a můžu směle na roadtrip do Rumunska! Nebo ještě dál! :-) Nebo ze mě zase jen mluví ovulace?
  4. Obdivuju všechny, kteří dokáží spát venku. Já to nedokážu. A všechny splíny z toho plynoucí jsou ve skutečnosti také příležitostí poděkovat za to, že spím tak, jak spím. Bývalo hůř. A jednou to spaní venku zvládnu taky.
  5. Děkuju Radimovi, jak zvládá moje rozmary. Poslední dobou mám pocit, že já je nezvládám… musím se trochu zkonsolidovat!
  6. Děkuji za volnější týden v práci. Je fajn dívat se několik hodin denně na poštu, která nepřibývá :-)
  7. Pro sladkost odpočinku děkuji za únavu. Od zítřka odpoledne přeřazuji na dovolenkový režim a bude týden klidu. Moc se těším.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

