Sedm věcí XXV.

Je další čtvrtek. Tento týden uplynul opravdu rychle. A po předchozích intenzivních zážitcích z dovolené a maratonu by se zdálo, že by vlastně všední… Díky za to! :-) A tím zdaleka nekončím…

  1. Děkuji Radimovi (nejen) za pondělní a úterní odpoledne – přestože původně asi plánoval, že bude odpoledne pracovat, nakonec se k tomu nedostal a strávili jsme všechen ten čas spolu, za což mu moc děkuji!
  2. Děkuji za líný týden v práci – oba moji kolegové mají dovolenou, já jsem se z ní vrátila, a v pondělí jsem odcházela domů s tím, že jsem nevyřídila asi dva maily. Stejně taky vypadaly i další dny.  Naprosto si to užívám.
  3. Děkuji za nádhernou knihu od Tary Brach – Radical Acceptance – další z těch, při jejichž čtení se chvěju…
  4. Děkuji kolegyni, která mi nabídla, že mi prodá jejich starší křovinořez (ehm… jak teď tu zahradu trochu zanedbáváme, tak přerostla tráva, ale co už s tím :-)) a děkuju chlapům u nás v práci, kteří se ho právě pokoušejí zprovoznit.
  5. Tento týden je takový trochu týden hojnosti – udělala jsem spoustu různých nákupů, ať už pro sebe nebo pro lidi kolem mě, přibude k nám křovinořez i letošní pálenka, je toho mnoho :-) Díky za to, že mám dostatek prostředků, abych to všechno v klidu pořídila…
  6. Děkuji za různé vřelé mezilidské zážitky z tohoto týdne – o kolik jiný ten život je, od té doby, co je dokážu vnímat!
  7. Děkuji za krásné počasí! Podzim už je sice za dveřmi, ale tyto krásné letní dny jsou vskutku důstojným začátkem loučení s létem…

S láskou

s

Zanechat Odpověď

