Sedm věcí XXVIa.

Včera večer jsem v osm hodin ulehla znavená do postele, po náročném sportovním výkonu za plného odpoledního slunce, líce ošlehané, ruce domlácené, ale spokojená a šťastná. O hodinu později se přidal i Radim. Chtěli jsme si ještě chvilku číst, ale byla to bláhová představa – na to jsme byli příliš unavení :-)

Krátce na to jsme zhasli a uložili se k spánku. Vložila jsem svou ruku do Radimovy dlaně a ještě než jsme usnuli, přemýšlela jsem chvilku tom, za co všechno jsem vděčná. Teď, když tady ležím v posteli, o krásné letní noci…

… mám skvělého muže, kterému se můžu schoulit do náručí a každý večer vložit svou dlaň do jeho dlaně…

… mám báječné přátele, s nimiž můžu podnikat všechno možné…

… mám volný čas, který můžu vyplnit aktivitami, které mě baví a které mám ráda, nebo pasivitami a odpočinkem, podle toho, jak zrovna potřebuju…

… mám svoji postel a svoji střechu nad hlavou… svoje hnízdo, kde si můžu dělat věci podle sebe a kde jsem v bezpečí…

… mám skvělou práci a spoustu peněz na všechno, co chci a potřebuju…

… jsem zdravá a můžu vnímat a pohybovat se bez omezení…

… mám kolem sebe spoustu lásky…

… mám všechno, co potřebuji, a ještě mnohem víc…

… děkuji.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

