Sedm věcí XXVIb.

Dnes je to obzvláště obtížné dát dohromady, jelikož mám za sebou úžasný výlet s Radimem a jeho kamarádem do Slovinska v podstatě nejsem schopná si vzpomenout, co se minulý týden dělo nebo nedělo… ale zkusím to…

  1. Děkuji za vynikající zmrzlinu – snědla jsem nakonec dokonce dvě! Pak jsem sice měla výčitky, ale na tom se zapracuje :-) Každopádně zmrzlinová sezóna je u konce… Byla krásná a stála za to :-) Teď se chystám mléčné výrobky zase poněkud více omezit…
  2. Děkuji za krásnou sobotu, strávenou z části na zahradě pokusem o sekání novým křovinořezem (a šlo to bezvadně!), díky za to, že si všichni (různě intenzivně :-)) užili půlmaraton a díky za to, že Janča dojela z Blanska za tmy v pořádku…
  3. Děkuji za nedělní hru na volejbal :-) Moc mě to bavilo! Po prvních 10 minutách v odpolední výhni na letním slunci jsem si říkala, že asi brzo odpadnu, ale že přece nemůžu být taková máčka, abych to vzdala, když všichni okolo mě hrajou! Následovala dvě důležitá zjištění: pocit, že odpadnou, měli všichni :-) A já jsem to zvládla! Bylo to takové malé vítězství nad sebou samotnou… Modřiny na předloktích, které jsem při tom utržila, mi vůbec nevadí, jsou důkazem toho, že jsem to zvládla… aneb tolik moje malé sportovní výzvy… proč já z toho mám pořád takové komplexy???
  4. Děkuji za výzvy v podobě přeplněného programu – zjišťuju, že to momentálně i docela dobře zvládám…
  5. Děkuji za dobrou cestu po D1 – šlo to hladce do Prahy i z Prahy.
  6. Děkuji kamarádce za příjemné setkání nad bezlepkovým dortíkem – co začalo jako „obchodní“ vztah přerůstá pomalu v krásné kamarádství.
  7. Děkuji Radimovi za upřímnost. Není to snadné, ale je to nesmírně cenné.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

