Sedm věcí XXVII.

Padá na mě únava… i za ni ale můžu být vděčná… je důsledkem toho, že se můžu účastnit mnoha krásných událostí, i toho, že mám různé starosti a úkoly… ale i ty jsou vlastně krásné :-)

  1. Jsem vděčná Radimovi s Jirkou, že mě vzali s sebou do Slovinska. Já mám vždycky pocit, že ty jejich výpravy po frontových liniích jsou takové „chlapské záležitosti“, ale Radim to rozporuje a měl pravdu. Rozhodně jsem si tam nepřipadala „navíc“. Oni hledali zákopy, já jsem se kochala přírodou, a bylo to moc příjemné. Moc jsem si to užila, včetně toho, že nemusím řídit :-)
  2. Děkuji neznámé paní za opětování úsměvu na křižovatce.
  3. Děkuji Radimovi za krásná rána! Sice někdy vstáváme i 40 minut, ale za nic bych to nevyměnila…
  4. Děkuji dvěma pánům advokátům, s nimiž jsem měla nějaký „bussiness“, že mi ve čtvrtek pomohli – jeden za mnou sešel z kanceláře na chodník, abych se nemusela pokoušet parkovat v centru Bratislavy, druhý mě ochotně několikrát navigoval po Banské Bystrici – byl to i pěkný výlet, i když náročný…
  5. Děkuji za krásný nákup! Po dlouhé době jsem měla pocit, že mám za dobré peníze dobré jídlo :-) A ještě jsme si trochu zažertovali s pánem z lednického řeznictví, u něhož jsem si před Albertem koupila trampské cigáro :-)
  6. Děkuji za krásné počasí! A za melouny! A za trnky! Zdá se, že letos budeme pálit i slivovici :-)
  7. Děkuji několika kolegům za trpělivost a pochopení – byla jsem tento týden zcela zahlcená dvěma velkými a náročnými úkoly, k tomu byla moje kolegyně už třetí týden na dovolené – tak jsem trochu trénovala odmítání a vymezování hranic… Občas jsme si to museli trochu vyříkat víc, ale naprostá většina to chápala bez většího vysvětlování… Vážně někdy stačí, když prostě člověk na rovinu řekne, co se děje. A lidi to chápou.

S láskou

s

4 komentáře: „Sedm věcí XXVII.

  1. janula

    měla jsi čas i na procházku po Banské Bystrici? Já tam byla jednou, na jeden den a byla jsem tím městem (a vlastně i okolím, které jsem viděla jen z okna busu) nadšená a rozhodně se tam plánuju vrátit

    To se mi líbí

  2. Tentokrát jsem moc čas neměla, nebo vlastně i měla, ale neměla jsem sílu a chuť :-) Ale pojedu ještě určitě nejmíň jednou, tak třeba to bude možnost napravit – viděla jsem jen kousek náměstí a to vypadalo moc pěkně :-) Máš nějaký tip, na co se podívat?

    To se mi líbí

  3. Jaňa

    prošla jsem to historické jádro + hrad. Z dálky jsem viděla Kalvárii (kopec s křížovou cestou a asi kostelem nahoře), je tam prý přístupný i nějaký důl (či lom)…a ta krajina kolem nevypadala vůbec špatně. I když zrovna dnes jsem debatovala o téhle lokalitě s kolegyní, a ta říkala, že je to tam pěkně hnusný, protože když přijíždíš do města, vidíš samý lomy a takovou pustou krajinu. Asi jsem přijížděla z jiné strany….a nebo jsem koukala z okýnka na druhou stranu :)

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

