Jak si zlepšit náladu :-)

V jedné ze všech těch knih, co tak pořád hltám (konkrétně u Tary Brach v Radical Acceptance), jsem narazila na krásnou metodu, jak si zlepšit náladu. Není to jedna z těch rad, jakých je na internetu spousta a ani není nejspíš úplně trefné překládat to jako zlepšení nálady…

O co jde? Děláme-li například něco, co nás plně neuspokojuje, nebo moc nebaví, a nebo máme pocit, že by nás to mohlo bavit ještě víc, můžeme si zkusit položit otázku:

How can I make this more fun?

Zkouším to už nějakou dobu a je to super! Většinou mě napadne, že mi udělá radost, když si při tom zazpívám, zatančím, případně když udělám nějakou ztřeštěnou věc, kterou bych třeba normálně neudělala :-) Jako třeba když jsem se nedávno ve Slovinsku na procházce s Radimem a s turistickými hůlkami sklonila, o hůlky se zapřela a jala jsem se Radimovi dávat pusu jako čtyřnohá potácející se žirafa :-))

Zkuste to. Cokoli bláznivého vás napadne, a jde to realizovat, udělejte to :-) Život má být zábava a i „povinnosti“ můžou být radostné! Aspoň někdy, teda…

Například teď mi zlepšuje náladu zpívat si v duchu tuhle písničku od Hany Zagorové, i když vůbec netuším, jak jsem na ni teď přišla :-)  A k tomu přemýšlet, jakou dneska uvařím skvělou večeři! Mňam, už se na ni strašně těším :-)

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

