Sedm věcí XXVIII.

Dneska se to v práci trochu uklidnilo, tak využiju ranní klid pro svou dávku vděčnosti… Byl to další fascinující týden, a další týden v rychlém tempu!

Jsem vděčná:

  1. Za páteční burčák s kamarádkou! Po koštování jsem i jednu láhev zakoupila (včera další :-)) a po večerech ho s Radimem popíjíme. A v ten pátek jsem po požití burčáku měla úchvatnou příležitost sledovat, jak se staví mája jen s rukama, ráhny a provazy…
  2. O víkendu jsem byla v Praze na kurzu osobního rozvoje – jakkoli ráda o víkendech lenoším a akce typu „od soboty od 7 hodin do neděle do 20 hodin“ mě často vyčerpávají, tak tady jsem se cítila jako doma a vrátila se nabitá energií a dojmy. Děkuji – učitelce i ostatním pěti účastnicím. Bylo to skvělé a těším se na pokračování!
  3. Děkuji za nádherné počasí!
  4. Děkuji jednomu ze svých kolegů v práci, který se mi za přečtení jeho soukromé smlouvy odměnil poukázkami na knihy. Paráda :-)
  5. Děkuji matce přírodě za trnky. Nasbírali jsme s Radimem 50 litrů, krásně to žbrblá a kvasí, brzy pojedeme do pálenice! Podle odborných odhadů by to mohlo dát 3-4 litry  slivovice :-) To bude naše první… zatím jsme pálili jen meruňkovici :-)
  6. V úterý jsme se potkali s rodiči a bratrem při příležitosti oslavy mamčiných narozenin… Nebývá to nikdy moc bujaré, ale bylo to příjemné… A maminka mi upekla bezlepkovou roládu :-) Mňam.
  7. V práci jsme všechno zvládli. Byl to náročný a dramatický týden, dokonce i jedno velké neštěstí se nám stalo, ale zvládáme to. Díky všem.

S láskou

s

IMG_2761.JPG
Švestky v barelu na cestě ze zahrady…
Zanechat Odpověď

