Reklama „Nerozumím vlastní vagíně“

Fíha, já už jsem se fakt hrozně dlouho nedívala na televizi :-) I když po shlédnutí té reklamy pořád ještě váhám, jestli je to výhoda nebo nevýhoda :-))

Nicméně palec nahoru za to, že někdo zkusil takto odvážně používat slovo „vagína“ a že tomu Rada pro reklamu nebránila. Reklama je to fakt blbá, ale kdyby díky ní přestal být vůči slovu „vagína“ takový ostych či nechuť, tak by to stálo za to. Vždyť je to naše součást! Pánové se za svoje slovo „penis“ rozhodně nestydí. Jasně, že nám to slovo připadá divné (mně zatím pořád ještě trochu taky), protože se k němu už od malička všichni tak staví… Kdyby nám ho rodiče od mala s láskou přednášeli, měli bychom rádi jak to slovo, tak tu vagínu :-) Za uši nebo palce se taky nikdo nestydí, tak proč za vagínu?

http://ekonomika.idnes.cz/reklama-nerozumim-vlastni-vagine-dld-/ekonomika.aspx?c=A160922_105901_ekonomika_fih

S láskou (nejen k vagínám :-)

s

2 komentáře: „Reklama „Nerozumím vlastní vagíně“

  1. Radim

    Přiznám se, že jsem čekal něco odvážnějšího… použít slovo vagína při propagaci vaginálních tabletek mi připadne nejen normální, ale až fádní a nudné:-)

    To se mi líbí

  2. Ale zkus se na takovou reklamu dívat ve společnosti malých dětí, které se Tě budou ptát, co je to vagína! ;-)) Vždycky si vzpomenu na scénku z Policajta ze školky, kde jeden prťous snad hned první den oblažil všechny prohlášením, že „kluci mají penis, a holky zase vagínu“ a bylo jasno a nikdo se nemusel stydět :-)

    A co teprve takové slovo „vulva“! To už je vyšší dívčí :-)

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

