Sedm věcí XXIX.

Římské číslice už vážně začínají být challenge. Ale rozhodla jsem se, že budu jako ten Hrdý Budžes a dám to! :-)

Je za mnou další nádherný týden, a chci poděkovat za mnoho věcí…

  1. Děkuji za sny. Zdají se mi poslední dobou hodně. A jsou patřičně šílené. Většinou jsou vážné, někdy trochu úzkostné, někdy v pohodě. Ráda se zamýšlím nad tím, co mi chtějí říct… Jako například když se mi zdá o tom, že se opakovaně omylem ocitám na pánských záchodcích? :-) A nějaký pán mě na to vždy laskavě upozorní, tak, aby mě tam nerušil…
  2. Děkuji za to, že Svatý Petr nakonec během Brněnského masakru nepršel a že to Radim tak krásně zvládl, dokonce pod devět hodin! Smekám… A děkuji taky všem organizátorům. Sice nejsem účastníkem, ale masakr mi v letošní sezóně přišel jako jeden z nejpříjemněji zorganizovaných závodů (chápu, že na 50. kilometru to člověku třeba tak nepřipadá :-)
  3. Děkuji za krásný výlet do Prahy na konferenci – byl to moc příjemný prostor projít se naší stověžatou matičkou, setkat se s mnoha milými lidmi, a něco nového se dozvědět. A nejít do práce :-)
  4. Vedli jsme s Radimem mnoho zajímavých rozhovorů. Asi měl občas pocit, že musím být zklamaná z toho, co mi říká. Nejsem. Naopak. Děkuju za to. A miluju to.
  5. Děkuju svému dědečkovi – za všechny šťastné vzpomínky, které díky němu mám…
  6. Děkuji jednomu nejmenovanému hypermarketu za příležitost zakoupit si špagetovou dýni :-) Je to fascinující a velice chutná zelenina.
  7. Děkuji za dnešní bezproblémový průjezd Prahou a D1. Během následujícího týdne mě čekají opět stovky kilometrů – dej Bůh, ať jsou stejně poklidné.

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

