Sedm věcí XXX.

Dneska se mi bude dobře děkovat – mám totiž volno, jsem sama doma, je tu klid, venku je krásně a je to moc příjemné… Je toto opět tolik, za co mohu být vděčná!

  1. Jsem vděčná za návštěvy u mých a Radimových rodičů – snaží se nám udělat pomyšlení, vždycky něco dobrého dostaneme, a většinou hlavně taky dostaneme lekci. Tento týden jich bylo celkem hodně, a i když někdy není snadné je jen tak vstřebat, nějaké ponaučení si z toho vždycky vzít můžeme… U našich to bylo tentokrát setkání i s bráchou a jeho přítelkyní, užasnou milou holčinou, a celkově to bylo moc příjemné. Po období, kdy jsem se tam málem bála jezdit, se to teď hodně zlepšilo a jsem za to ráda. Že by to bylo třeba tím, že už se nebojím?
  2. V neděli jsme s Radimem a několika přáteli luštili šifry na !Tmou 18. Když mě k tomu loni poprvé zvali, přišlo mi to takové zvláštní – na jednu stranu mi to připadalo téměř až nepatřičné, na druhou stranu hrozně lákavé… tak jsem se loni přidala, a už se mě nezbaví :-) Je to jako návrat to dětských let, být na chvilku zase malým skautíkem, číst nevěřícně zadání stokrát dokola, a nakonec to s s nadšením vyluštit! Sice jsme nakonec o několik míst nepostoupili (EDIT: POSTOUPILI!), ale proti loňsku jsme se výrazně zlepšili a příští roku ať se na nás Tmou třese! Moc mě to bavilo. I já, slečna zodpovědná, jsem uvnitř pořád taky trochu malá holčička a chci si hrát :-) Děkuji všem za tuto příležitost.
  3. V pondělí jsem byla pracovně v Ostravě, kupovali jsme jednu společnost – krásně to vyšlo, byl to pohodový zážitek, což ne vždycky tak bývá… A po cestě jsme měli i takový hlubší hovor s jedním kolegou. A při mém oblíbeném dotazu na to, jak se má, vyšlo najevo, že jeho žena má rakovinu prsu. Ještě jí určitě není ani čtyřicet let a mají spolu tři děti… Děkuji mu, že se mi s tím svěřil a přeju jim, ať se vše v dobré obrátí. A děkuji za zdraví, je to to nejcennější, co máme.
  4. Děkuji také za možnost jet s Radimem do Jihlavy na přednášku, která byla v úterý. Je fascinující sledovat Radima, jak přednáší, jak si poradí s jakýmkoli dotazem… Je vidět, že má obrovské znalosti a že tím žije. To je výjimečné. A cenné. A posluchači to tentokrát více než ocenili – dokonce zazněly pochvaly typu „naprosto profesionální přednáška, tak by měly vypadat všechny“. Oslavili jsme to pak ještě zákuskem v cukrárně. A zase jsem se dozvěděla spoustu zajímavých věcí.
  5. Děkuji za včerejší a dnešní volno. Září bylo velice nabité a já pořád ještě neumím vzít si volno včas. Nechám to většinou zajít až do fáze, kdy už jsem opravdu unavená – i když tentokrát jsem to snad zachytila tak akorát…
  6. Opět děkuji také za zajímavé debaty. Většinou se ten život odehrává v takovém běžném provozním módu – vstávat, do práce, pracovat, z práce, najít a spát :-) Je to tak v pořádku, nelze stále vést hlubokomyslné debaty, když kručí v břiše… ale je fajn o různých věcech mluvit. A je ještě zajímavější poslouchat toho druhého. Jedině tak se člověk může něco dozvědět…
  7. Je těžké to napsat, ale děkuji za to, že u sousedů štěká pes v bytě tak, že mě budí ze spaní. Nutí mě to přemýšlet o sobě. Uf.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

