Sedm věcí XXXI.

Čas strašně letí… člověk si to obzvlášť uvědomí, když dělá něco pravidelného… takže vzhůru do další dávky vděčnosti :-)

Děkuji…

  1. Děkuji za podzim a podzimní splíny… méně světla a celkově jakési utlumení toho veškerého hemžení nás vrací takto trochu víc k sobě… Nejde pořád jen plynout po povrchu a juchat. Přichází doba reflexe, zpomalení, hojení a plánů – a i to má svoje nezaměnitelné kouzlo.
  2. Děkuji Radimově kolegyňce z práce za pozvání na svatbu – by to moc příjemný den! Krásná normální svatba :-) Vlastně jsem takto na svatbě ještě nebyla – na takové, kde se hraje a tančí a teče tam čokoládové fondue :-) Resp. nebyla jsem nikdy na takové svatbě s Radimem :-) Dokonce jsme si spolu zatančili! A, jakkoli svatbu neplánujeme, uvědomila jsem si mnoho věcí – například že bych rozhodně nebyla nevěsta se šaty z půjčovny, nebo alespoň ne s těmi, jaké jsou nejčastěji k vidění (holá ramena, korzet, široká sukně) – s takovými šaty bych to nebyla já…
  3. Děkuji za nedělní nicnedělání. Máme to s Radimem hezky rozdělené – on si pracuje na svých projektech v rámci spolku, já si třeba čtu nebo se šolíchám po bytě. Čas od času je to osvěžující.
  4. Děkuji za příjemný pracovní týden. Trochu jsme sice v úterý nastydli, ale jinak to všechno bylo krásně v poklidu a v pohodě.
  5. Děkuji kolegyňce za dvě laskonky! Mňam :-)
  6. Děkuji za výzvy. Například takový štěkající pes je třeba výzva, kterou mi ještě zbývá pokořit. Někdo zkouší spát venku pod širákem, někdo chodí do tanečních, někdo běží maraton. Mně stačí pokoušet se usnout za štěkotu psa… Pořád jsem nepřišla na to, co s tím spaním a nespaním dělat. Snad jen jediné – přestat se tím trápit. Ale ani to mi nejde… A když už jsme u těch výzev – postoupili jsme na TMOU! Vůbec si sebe nedovedu představit, jak o listopadové noci něco luštím po Brně :-) Jestli se těším? Hell yeah!
  7. Děkuji Radimovi. Lásko, já ani přesně nevím, jak to vyjádřit, jak to shrnout… Děkuji zkrátka za to, že jsi v mém životě! A za to všechno, co jsi mi do něj přinesl a co mi denně dáváš. Jsi můj kus nebe…

S láskou

s

Zanechat Odpověď

