ŘíZen: Chtěli bychom být ve vztahu s někým jako jsme my?

Jak čtu v rámci října – měsíce zenu knížky na toto téma, narazila jsem při čtení knihy od Sarah Napthali Buddhism for couples  na zajímavou otázku: Jaké to asi je být ve vztahu s někým jako jsem já? Chtěla bych být ve vztahu s někým jako jsem já? 

Je zajímavé zkusit se na to podívat z perspektivy druhých… ať už třeba Radima, mamky, mých přátel a tak podobně. Samozřejmě nejsem v jejich botách a nemůžu vědět, jak to vnímají, ale o to v tomto cvičení ani nejde. Jde o to podívat se na sebe ve vztahu z jiného  úhlu.

Mám takové tušení, že to se mnou bude podobné, jako zpívá Tomáš Klus v Mimorealitě, cituji: „Už tak nějak tušim, že to nebude snadná úloha, mít mě za syna“ :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

