Taneční hodiny pro starší a nepokročilé :-)

Jaké máte vzpomínky na taneční? Chodili jste? Já ano, Radim nikoliv. Moje vzpomínky jsou spíše negativní – jak jsem si myslela, že se mnou nikdo nechce tančit, jak jsem upadla při polce, jak mi nepřišel taneční partner na závěrečnou polonézu, a tak podobně. V té době to pro mě bylo dost stresující. K tanci jako takovému mám naopak vztah velice pozitivní – několik let jsem na základní škole chodila do baletu a na to naopak dodnes vzpomínám s láskou, přestože jsem svojí, řekněme eufemistiky, pevnou postavou trochu přesahovala ideál baletky :-) Milovala jsem to a miluju to dodnes. Jen jsem jaksi pozapomněla, že bych to mohla i realizovat!

Myšlenka tanečních pro dospělé se mi taky moc líbí. I jsem si před nějakým časem říkala, že bychom třeba mohli chodit s Radimem, ale nebyla jsem si jistá, jestli by Radim chtěl. Až s tím nakonec přišel on sám :-) Včera jsme absolvovali první lekci a bylo to super! Už si z těch školních tanečních nic nepamatuju, ale nějaký smysl pro rytmus mi naštěstí zůstal, takže jsem se docela chytala, přestože se začínalo (i když teda pro mě dost nepochopitelně) rychlým jivem. I Radim se držel statečně – a, přestože mu na začátku možná připadalo, že to nikdy nemůže pochytit a stíhat, na konci lekce již slušně válel, zvlášť s ohledem na to, že tančil svůj první jive v životě! Ani jsme si nepošlapali nohy :-)

Děkuju, Radi, že jsi s tím přišel! Bylo to skvělé!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

