Sedm věcí XXXII.

Radim měl pět věcí, já jich budu mít sedm :-) Tedy… možná – mám pocit, že nevím ani, co bylo včera :-)

  1. Jsem vděčná za nedělní taneční! Bylo to super :-)
  2. Jsem vděčná za pondělní nákup. Sice stál víc, než jsem plánovala, ale byl krásný :-)
  3. Jsem vděčná za úterní masáž. Martina je úžasná, a zase mi řekla spoustu zajímavých věcí (i když teda to, že mám přestat tolik číst, odmítám akceptovat :-)
  4. Jsem vděčná za středeční poklidné odpoledne. Bylo to fajn. Už ani ten pes od sousedů tolik něštěká…
  5. Jsem vděčná za čtvrteční setkání se třemi přítelkyněmi. Tak nám to nakonec náhodou tak krásně vyšlo :-)
  6. Jsem vděčná za dnešní poklidný den. Všechno krásně uteklo a obešli jsme se bez jobovek :-)
  7. Jsem vděčná za víkend, který nás čeká. Hodlám si ho opět maximálně užít, protože je to po dlouhé době první úplně volný. Říjen bude o víkendech celkově trochu klidnější, v listopadu to zase poněkud zhoustne :-) Ale to nevadí. A taky – pozor na to! – já se prostě nemůžu zbavit představy, že v listopadu už začne sněžit :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

