Sedm věcí XXXIII.

Tento týden byl pro mě nesmírně náročný… Víc než tisíc dvě stě kilometrů strávených v autě, k tomu mi zase nějak moc nejde to spaní… ale důvody k vděčnosti se snad nějaké najdou…

  1. Děkuji Radimovi za objetí… Občas jsem tak nějak emocionálně přetažená (menstruace tomu taky zrovna nepomáhá :-) a aniž bych měla nějakou konkrétní příčinu, tak jsem taková citlivější, víc brečím, cítím se ne úplně ve formě… a potřebuju obejmout. Nejlépe skin on skin. A je zas dobře.
  2. Děkuju i za zajímavou zkušenost s abstinencí od čtení. Chvílemi to bylo těžké, ale pak to vlastně zase tak těžké nebylo. Ve zbylém čase jsem třeba cvičila, dala si koupel, šla do obchodu, nebo jsem jen tak odpočívala, případně mi ten čas prostě tak nějak utekl… Dneska abstinence skončí. To, co jsem potřebovala, jsem si uvědomila.
  3. Děkuju jednomu pánovi v Banské Bystrici, který si všiml, jak kráčím s gpskou v ruce zmateně u náměstí, a nasměroval mě správným směrem.
  4. Děkuju za příjemný čas s kamarádkou. Snad se podaří, aby ho bylo i víc!
  5. Děkuju za farmářské trhy, které se u nás konaly. Koupili jsme tam mnoho krásných věcí, včetně hračky pro Radimova synovce. Mně by se líbilo, kdyby tam bylo ještě více výpěstků, ale i tak dobrý :-)
  6. Děkuji za všelikou inspiraci, které se mi tento týden dostalo. Poslouchala jsem i na těch dlouhých cestách různé další rozhovory v rámci Hay House Summitu – některé jsou zajímavé, jiné méně. A všimla jsem si, že už mi jde mnohem lépe než dřív to uvědomování si toho, že tento člověk mi nemá co říct a že mu další čas už věnovat nebudu. Nebudu čekat hodinu, jestli se to nezlepší. Můj čas je omezený a je spousta věcí, které za to nestojí…
  7. Sedmý bod mi tentokrát nějak nejde… Nebo můžu třeba poděkovat kolegovi za to, že mi zařídil přezutí na zimní pneumatiky, takže budu moct drandit po dálnicích i v listopadu! Mno… :-))

S láskou

s

Zanechat Odpověď

